Kupovina osiguranja i prijava šteta putem UNIQA Viber-a!
Koristeći nove UNIQA Viber stickere, u svega nekoliko dana razmijenjeno je preko dva miliona sigurnih poruka ljubavi, a više od 250.000 novih korisnika izvršilo je download UNIQA Viber App-a.
Viber Bot UNIQA osiguranja, pored novih stickera, nudi kompletan digitalni servis klijentima: kupovinu osiguranja, prijavu odštetnih zahtjeva te odgovore na postavljena pitanja u vezi sa proizvodima i uslugama ove osiguravajuće kuće. Naime, korištenjem napredne tehnologije, Viber Bot vodi klijenta do željenih informacija. Na ovaj način, preko 200.000 prijavljenih pratilaca javnog Viber account-a UNIQA osiguranja mogu da kupe putno osiguranje ili UNIQA S.O.S. pomoć na putu, informišu se o proizvodima, odštetnim zahtjevima ili bilo kojoj drugoj usluzi ove osiguravajuće kuće. I sve to u svega nekoliko klikova!
Sjajna vijest za postojeće klijente UNIQA osiguranja je servis „Moja UNIQA“ na UNIQA Viber Bot-u putem koje, uz prethodnu registraciju, klijenti mogu u svakom trenutku prijaviti štetu, provjeriti status odštetnog zahtjeva, status aktuelnih i isteklih polisa osiguranja, stanje dužne premije ili stanje uplaćenog iznosa po polisi te kontaktirati svog prodajnog savjetnika. “Moja UNIQA” naišla je na pozitivne reakcije klijenata jer korištenjem ove funkcionalnosti klijenti ostvaruju još bržu uslugu uz značajne uštede vremena.
Novi stickeri sa prepoznatljivim likom UNIQO jednoroga sigurno će svakodnevno dopisivanje učiniti još ljepšim, pogotovo u prazničnom periodu koji slijedi. Među stickerima nalaze se i oni novogodišnji, a paket veselih UNIQO stickera dostupan je besplatno do kraja januara 2019. godine. Jedino što trebate je preuzeti ih u Viber trgovini sticker-ima.
Pozivamo Vas da iskoristite sve funkcionalnosti UNIQA Viber Bot-a (free download).