Mediji

Novi proizvod i nova kampanja UNIQA Osiguranja


Boris Ler u glavnoj ulozi

UNIQA Osiguranje ove sedmice kreće sa medijskom kampanjom u okviru koje će tržištu bh. predstaviti novi proizvod. Riječ je paketu osiguranja koji obuhvata klasično životno osiguranje sa štednom komponentnom, dobrovoljno zdravstveno osiguranje i putno zdravstveno osiguranje.   

„Naš novi proizvod, paket osiguranja, namijenjen je osobama koje trebaju i štednu komponentu osiguranja te zaštitu svog zdravlja u BiH, van nje, 24 sata dnevno, 356 dana u godini. Prilikom kreiranja ovog proizvoda, vodili smo računa da po visini premije paketi budu prilagođeni ekonomskim mogućnostima građana sa prosječnim primanjima. UNIQA Osiguranje mnogo ulaže u razvoj novih proizvoda, što je rezultiralo i činjenicom da smo određeni broj proizvoda upravo mi prvi put predstavili tržištu naše zemlje“, istakla je Ena Omeragić iz marketing odjela UNIQA Osiguranja.  

S obzirom da se i kod proizvoda paketa osiguranja radi o novom proizvodu na bh. tržištu, UNIQA Osiguranje se odlučilo i za produkciju novog video spota u saradnji sa produkcijskom kućom Prime Time. Početkom mjeseca aprila, na tri različite lokacije u gradu Sarajevu, sniman je video spot u kojem glavnu ulogu tumači poznati bosanskohercegovački glumac Boris Ler.    

„U produkciji TV spota učestvovala je provjerena ekipa na čelu sa režiserom Tarikom Hodžićem i direktorom fotografije Almirom Đikolijem. Sinergijskim djelovanjem svih kreativnih pojedinaca i ljubaznih uposlenika UNIQA Osiguranja, na obostrano zadovoljstvo, postigli smo ono što smo i željeli – reprezentativni i kreativni image spot“, izjavio je Adnan Ćuhara, producent i direktor produkcijske kuće Prime Time ističući da je osnovi cilj bio na jednostavan i kreativan način približiti i zainteresirati gledaoce za novi proizvod UNIQA Osiguranja.  

 

Reklamni tv spot za UNIQA paket proizvoda možete pogledati u nastavku.